Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

5/11/18

Dimarts 6

DIMARTS 6

COM FRANCESC PALAU
Francesc Palau, va ser un home profundament contemplatiu, místic, cercador, profeta, missioner, escriptor, apassionat pel misteri de comunió: Déu i els altres.
Durant la seva infantesa i joventut, descobreix que el cor de tot ésser humà té una capacitat infinita per estimar, anys més tard, ell mateix ho expressa: “el nostre cor està fabricat per estimar i ser estimat i només viu d’amor”.
Déu va escriure amb el seu propi dit en les taules del meu cor aquesta llei: Estima amb totes les teves forces … Jo, jove, estimava amb totes les meves forces, perquè la llei de la natura m’impulsava amb ímpetu irresistible”.
Ell ens deixa aquesta bonica expressió: “El meu cor va ser creat per la mà de Déu per a estimar i ser estimat i només pot viure d’amor.”  Estimar és la nostra missió, estimar sense cap distinció, a tothom

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada