Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

17/9/19

Dimecres 18 
BUSCANT LA FELICITAT 
Bon dia a tots i a totes. Avui parlarem de sis coses que podem fer per a regalar somriures als altres i ajudar-los a ser feliços. Per a això veurem situacions que estan molt bé i unes altres que podríem canviar. Imagina't que vius cadascuna d'elles... 
1. Entres a classe i no saludes a ningú i t’assentes directament en el teu lloc. O entres a classe i dones el bon dia amb un somriure i t’assentes en el teu lloc. Quina et sembla millor? 
2. Veus al teu millor amic o amiga molt trista i t'és igual i ten vas a jugar amb una altra persona. O veus al teu millor amic o amiga molt trista i li fas una abraçada per a mostrar-li que l’estimes. 
3. Estàs al pati i caus i et fas una ferida y ningú t'ajuda o estàs al pati, caus i et fas una ferida i venen corrent diversos companys i companyes a ajudar-te. 
4. Tens un amic que li costa molt fer un problema de matemàtiques i t'ofereixes en un esbarjo quedar-se per ajudar-te a entendre com resoldre'ls. O bé li dius que pregunti a un altre que tu vols anar a jugar al pati. 
5. Tens dues gomes d'esborrar i un company ha perdut la seva i necessita esborrar una falta d'ortografia. Li deixes o no li deixes? 


PREGUNTES PER AL DIÀLEG 
Després d'imaginar-te totes aquestes situacions 
    1. Com et sents quan fas feliç algú? 
    1. Podem afegir algun altre pas a seguir per fer feliç als altres? 

REFLEXIÓ 
Jesús, 

Que en els meus ulls es reflecteixi la teva mirada, 
Que a les meves mans es reflecteixin els teus gestos, 
Que en el meu rostre es reflecteixi el teu somriure, 
Que en el meu cor es reflecteixin els teus sentiments, 
Que en els meus llavis es reflecteixin les teves paraules, 
Que dels meus llavis surtin les paraules justes per a dir-te que et respecto i per descomptat per a expressar-te quant t’estimo! 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada