Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

5/11/19

DIMARTS 5: PREPAREM-NOS PER AQUESTA SETMANA


Durant el segon semestre, el/la nostre/a tutor/a ens va fer  un examen sorpresa.
Jo era un estudiant responsable i vaig llegir ràpidament totes les preguntes, fins que vaig llegir la darrera:
Quin és el nom de les senyores que netegen la nostra escola?
Vaig pensar que era algun tipus de broma. Jo havia vist moltes vegades a les senyores que netegen l'escola. Anaven també amb uniforme, d’uns cinquanta anys, sempre deixaven la classe i els wc nets per l’endemà, però mai m’havia interessat qui eren ni com es deien... Vaig lliurar el meu examen, deixant la última pregunta en blanc.
Abans de finalitzar la classe, algú li va preguntar al professor si la última pregunta comptaria per a la nota de l'examen.
I tant!, va dir el professor.
Totes les persones de la comunitat educativa són importants!. Mereixen la nostra atenció encara que només sigui un somriure o un hola!
Mai he oblidat aquell examen ... Ah! I també sé els seus noms, la senyora Pepi, Inma, Mª Carmen, Juani, Irma, Antonia y Lumi.
Aquesta setmana celebrem la festa del nostre Fundador, el beat Francesc Palau i Quer, el Pare Palau. I cada dia coneixerem qui era, que va fer a més de fundar les Carmelites.
EL PARE PALAU VA POTENCIAR LA DIGNITAT DELS OBRERS, DE LES FAMÍLIES TREBALLADORES, COM LES NOSTRES, COM ELS NOSTRES PARES I MARES.

PREGUNTES PER AL DIÀLEG
1. Sóc respectuós amb les persones que fan la neteja?
2.  Procuro deixar la classe endreçada per a facilitar-li la feina?
3. ... sóc un  dels que estan acostumats a deixar-ho tot desordenat i ja ho farà la criada que per això cobra?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada