Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

12/11/20

DIVENDRES 13: EL COIX I EL CEC

 

Es conta que una vegada un coix i un cec arribaren a la vora d’un riu. Volien passar a l’altra riba, però no hi havia pont. El coix digué al company:

—Aquí hi ha un bon pas, però jo amb una sola cama no puc passar. El cec es lamentà:

—Jo passaria, si hi pogués veure, però amb la meva ceguesa em fa por de caure i ofegar-me. Què podríem fer?

—Ja ho sé! —digué el coix— tu em portes a coll-i-be, ja que tens bones cames, i jo t’aniré guiant perquè no et fiquis a cap forat.

Així ho van fer i van aconseguir travessar el riu, unint els seus esforços.




PREGÀRIA

 

Amic Jesús, quan estaves 
amb el teu pare a la fusteria 
t'esforçaves per ajudar-lo. 
Nosaltres, de vegades, 
volem acabar molt de pressa 
i no ens fixem com fem la feina: 
potser queda bruta, 
potser ens equivoquem 
i no volem arreglar-la... 
Jesús, volem esforçar-nos 
per fer la feina millor 
i que els pares i mestres estiguin 
tan contents com nosaltres. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada