Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

20/5/21

DIJOUS 20: GENEROSITAT

 

La generositat sempre sol ser recompensada. Després d'haver ajudat algú, d'haver fet una bona acció, d'haver participat en alguna campanya o realització en la que t'hi has implicat, sempre tens la sensació de sentir-te més feliç.

Et sents recompensat, ets sents FELIÇ!


PREGUEM

Donar gràcies és com somriure,

és com omplir els pulmons d'aire nou i fresc!

Em fa sentir bé!

M'agrada donar les gràcies al meu company de taula 

que em deixa el llapis i els colors!

I als pares pel conte de cada nit!

M'agrada donar-te les gràcies Jesús per estar al meu costat!


GRÀCIES A TOTS I TOTES PER LA VOSTRA GENEROSITAT, GRÀCIES PER COL·LABORAR EN EL PROJECTE PER FILIPINES.

SOU MOLT GRANS!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada