Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

6/2/22

Dilluns 7 : L’ ESFORÇ DIARI


 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’Esperit Sant. Amén 

 

Vídeo EL VALOR DEL ESFUERZO DIARIO!! 

 

 

PREGUNTES PER AL DIÀLEG 

 

  1. M’esforço prou en les meves activitats diàries? 

  1. Què em costa més i per tant em cal més esforç? 

  1. Valoro l’esforç dels meus companys i mestres? 

 

 

 

REFLEXIÓ  

 

M'aturo en la pregària, i de sobte recordo les teves paraules, Jesús, i les escolto bategar dins: "En veritat us ho dic: tot allò que fèieu a un d’aquests germans meus més petits, m’ho fèieu a mi." (Mt 25,40). Em donen pau. I em ve al cap la paràbola del sembrador, que sembra en molts terrenys. El fruit no caldrà veure'l, però quan surti, inesperadament, produirà el 100 per 1, i tot haurà valgut la pena. Gràcies! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada