Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

24/5/22

Dimecres, 25 de maig: Soc ric si tinc un amic

 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’Esperit Sant. Amén 

 

PER LLEGIR L'EDUCADOR 

 
Amb aquesta cançó ens diem que l'optimisme, estar content i alegre, ser positiu, sentir-nos feliços, ho podem trobar si tenim amics i amigues. Llavors podrem dir que som rics, la riquesa més gran són sempre les persones, l'amistat, l'amor. Jesús ens volia a totes les persones felices i contentes, Jesús volia que totes les persones siguin amigues. 

Aquí us deixem la lletra d'aquesta cançó optimista per l'amistat que canta Damaris Gelabert. A veure si aprenem la lletra. Almenys la tornada: 

 

És saber que hi ets per jugar als disbarats, 
parlar de com ens va i trobar-me a gust al teu costat. 

És saber que hi ets quan em sento sol i trist 
encara que siguis lluny i passi el temps i rodi el món. 

Soc ric, soc ric, si tinc un amic, somric i somric i em fa molt feliç. 
Soc ric, soc ric,  

si tinc un amic,  

no hi ha res millor  

que tenir un bon amic. 

 

És saber que hi etsfer un passeig a prop del mar. 
Només quan estem junts, espantem les pors i tots els mals. 

És saber que hi ets per sentir-me acompanyat, 
encara que siguis lluny i passi el temps i rodi el món. 

Soc ric, soc ric, si tinc un amic, somric i somric i em fa molt feliç. 
 

Soc ric, soc ric, 

si tinc un amic,  

no hi ha res millor  

que tenir un bon amic. 

 

Resa un Parenostre i demana-li a Maria que t’ajudi a saber estimar els altres. 





 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada