Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

17/5/23

Dijous, 18 de maig: Pregària a Maria.

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Filli de l’Esperit Sant. Amén 

 

 

 
 

Vós que sou la noia, guardeu la meva mirada clara i pura i doneu al meu cos salut i força. 

 
Vós que sou la dona,  beneïda d'entre totes, doneu-me l'alegria de saber fer feliços els altres. 

 
Vós que sou la mare, prepareu-me per a donar vida i ajudeu-me a donar-la. 

 
Vós que sou tota plena de Vida, doneu-me la joia de viure i que sempre resplendeixi la meva alegria. 

 
Vós que sou la Immaculada, feu que resisteixi el mal i que lluiti contra la temptació.  

 
Vós que sou la Mare del Crist, feu més gran el meu cor i empleneu-lo amb l'Amor. 

 
Vós que sou la Mare de l'Església, obriu el meu cor a tothom i feu que cada dia estimi més al Crist. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada