Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

10/4/19

Dijous 11


DIJOUS 11

EL MILLOR DIA

Avui m'he despertat content, pensant en totes les coses que he de fer fins a l'hora d'anar a dormir. Em sento important per les meves responsabilitats.
I, és curiós, puc triar el tipus de dia que vulgui. Puc tenir un mal dia perquè puc queixar-me de la pluja que tot ho mulla, o un bon dia perquè penso: Déu ha volgut regar els arbres i les plantes de franc. Em puc sentir trist perquè no tinc prou cèntims per comprar-me allò que m'agrada, o puc estar content perquè puc compartir la meva pobresa amb altres infants que no tenen el que necessiten. Avui em puc queixar perquè no em trobo bé, o puc estar content d'estar viu i amb ganes de refer-me.
Avui em puc lamentar de tots els capricis que els meus pares m'han negat, o puc sentir-me agraït perquè m'han donat la vida per estimarme.
Avui puc queixar-me perquè haig d'anar a l'escola, o puc saltar de content perquè tinc una escola on puc aprendre.
Avui em sento com un escultor, que té al davant un bloc de pedra, i jo sóc qui pot donar-li forma. Perquè el que jo sigui depèn de mi, de ningú més, i he de triar el tipus de dia que desitjo.
I avui és cada dia. Tot depèn de mi.



PREGUEM

Gràcies, Senyor, pel dia.
Avui tot és nou per a mi,
el sol o la pluja, el núvol o la neu.
I les persones que em trobo, tant si em saluden com no.
Que sàpiga veure-ho tot amb optimisme,
que sigui net i alegre
i que sàpiga donar gràcies
perquè puc triar el meu dia. Amén.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada