Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

15/3/21

DIMARTS 16: LA CADENA

 

(Aquesta dinàmica serveix per connectar la nostra persona amb els altres. Utilitzem la tècnica de la visualització).

 

Assegut a una cadira, amb l’esquena ben recta i els ulls tancats, respira tranquil·lament.

Sent els teus peus a terra i el pes del cos sobre el seient i les mans recolzades a les cuixes.

Para atenció a la teva respiració, sense voler modificar-la, només observa-la. De mica en mica, ves fent que la teva respiració sigui cada cop més profunda; inspira i expulsa l'aire a poc a poc, sempre pel nas.

M’imagino que estic en un pont que uneix dues ciutats.

En el pont em vaig imaginant que jo estic unit a altres persones, donant-nos la mà.

Contemplo qui són? Amb quines persones faig aquesta cadena humana? 

Adonar-nos que interiorment podem descobrir que estem uns connectats amb els altres. 

El que li passa a l ‘altre em preocupa i m’afecta. 

És un exercici d’empatia que cal practicar sovint. 

No som illes, som oceans de totalitat. 




PREGUEM

Sento, visc, escolto dono, rebo, intercanvio,

parlo, acompanyo, somric,

espero, lliuro, comparteixo, explico. 

Però tot això no ho puc fer sol. Et necessito. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada