Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

23/10/22

DILLUNS, 24: Relaxació guiada. Interioritat.


 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fil i de l’Esperit Sant. Amén 

 

 

INTRODUCCIÓ PER A L'EDUCADOR 

 

Com soc? Soc així i m'estimo. 

 

Lectura text amb música de fons. 

 

Durada del vídeo 6:55'. Temps de lectura aproximat segons el ritme, entre 3-4 minuts. 



Sentiu la música? Si respirem tranquil·lament, podem dedicar un temps a pensar com ens sentim, com estem. Ens posem còmodes. 

 

Escoltem la música… respirem tranquil·lament. 

 

Comencem… penso en mi: Qui soc? Escric el meu nom a l’aire, amb les mans. 

Les lletres del meu nom m'expliquen les meves qualitats positives. Agafo cada lletra del meu nom, i miro de trobar un adjectiu que em descrigui, i que inclogui aquesta lletra. Ho penso amb cada lletra del meu nom. Dedico una estona en pensar en mi. (...) Jo soc així i m’estimo. 

 

Escoltem la música… respirem tranquil·lament. 

 

Em poso còmode i penso: Com he començat el dia? Com estic ara? Avui em sento tranquil/tranquil·la? Avui em sento animat/da? Com noto el meu cos... relaxat, tens, còmode, incòmode... escolto el meu cos. (...)  Jo soc així i m’estimo. 

 

Escoltem la música… respirem tranquil·lament. 

 

I com estic amb els altres? Miro a un nen o a una nena del meu costat. Som amics i amigues de l'escola. Li dic el seu nom i li dono la mà. Li dic gràcies xiuxiuejant. (...) 

 

Escoltem la música… respirem tranquil·lament. 

 

Segueixo relaxat/da. M'agrada pensar en casa meva i en les persones que m'estimen molt… com són, què em diuen? Ens estimem. M'abraço ben fort i em quedo així una estona, guardant l'emoció que tinc ara. Abraçar-se també vol dir estimar. (...) 

 

Escoltem la música. Respirem profundament. 

 

Ens anem espavilant. Es va acabant la relaxació i comencem aquest meravellós dia. 

 

Molt bon dia! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada