Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

4/10/22

DIMECRES, 5: ENVIA’M A MI

 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fil i de l’Esperit Sant. Amén.  

 

Senyor, tinc por davant d'allò desconegut 

em veig insignificant i feble,  

però em fio de Tu, que m'estimes  

i has volgut comptar amb mi  

per arribar al cor d'altres 

Aquí em tens, envia-m'hi 

  

Tu em mostres l'Església sencera 

molt més enllà del que aconsegueixo veure 

Senyor, vull ajudar a que el teu Evangeli  

continuï guarint la dignitat ferida  

de tantes persones en el món 

Aquí em tens, envia-m'hi 

  

Tu pots fer de mi  

un cristall que et transparenti  

davant dels qui no et coneixen 

davant els qui sofreixen la injustícia 

el dolor, la malaltia, la pobresa 

la fam de pa, la fam de Vida.  

Aquí em tens, envia-m'hi 

Amén. 




REFLEXIÓ:  

 

Pels missioners, models d'una Església en sortida, perquè comptin sempre amb el suport de la nostra oració i comunió solidària.

Preguem al Senyor. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada