Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

2/2/23

Divendres, 3 de Febrer: Recitem a Martin Luther King

 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’Esperit Sant. Amén.   

 

Cicle Inicial  

Us imagineu que una persona digués en veu alta que tothom, sigui alt o baix, negre o blanc té els mateixos drets i que hem de vetllar perquè sigui així? És un missatge que val la pena. Martin Luther King, als Estats Units, el va proclamar fa una colla d'anys en veu alta i ens ha arribat fins avui. Recordem la seva vida... 

VISIONAR DELS DEL MINUT 2 FINS AL 6. 

 

Lunnis de Leyenda - Martin Luther King | Clan TVE 




 

PREGUNTES PER AL DIÀLEG     

Amb quina frase o fet de la seva vida et quedes? Per què? 

 

Cicle Mitjà i Cicle Superior  

 

 

Qui va ser Martin Luther King?  

 

Un presentem un home que va lluitar per la igualtat de drets de les persones.  

 

Recitem alguna de les seves frases més importants...  

 

Fragments del discurs TINC UN SOMNI: 

 

 Tinc un somni: tots els homes i dones són creats iguals. 

 

Tinc un somni: tots i totes ens podrem asseure al voltant d'una taula de germanor. 

 

Tinc un somni: un dia tothom viurà en llibertat. 

 

Tinc un somni: que ningú sigui jutjat pel color de la seva pell sinó per la naturalesa del seu caràcter. 

 

Tinc un somni: que un dia infants negres seran capaços d'unir les seves mans amb infants blancs, com germans i germanes, de qualsevol creença i religió. 

 

Gràcies a Déu, per fi serem lliures. 

Escolteu aquests missatges en aquest vídeo... 

 

 


PREGUNTES PER AL DIÀLEG     

 

Quina frase et ressona més? 

 Bon Cap de setmana!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada