Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

13/12/23

Dijous, 14 de desembre: Visca la vida!

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fil i de l’Esperit Sant. Amén. 

 

Tenir cura és aquesta preocupació que sorgeix davant les necessitats de persones o éssers que no són concrets: la meva mare, el nen maltractat, aquella senyora que pateix, el meu gat, el meu arbre, la meva casa, el bosc que tinc a prop, etc.  

 
Amb aquests sentiments comencem aquest nou dia! 


 

 


Viva La Vida - Coldplay - Karolina Protsenko & Daniele Vitale Sax - Violin Cover 

 

PREGÀRIA 

 

- És Nadal quan el cor oblida l’ofensa i s’obre 

al perdó. 

- És Nadal quan apareix l’esperança d’un amor més real. 

- És Nadal quan el sofriment troba a dolcesa de l’amistat. 

Cada dia podria ser Nadal a la terra. 

perquè Nadal, germans, és l’AMOR. 

- És Nadal en els ulls del malalt que visites a l’hospital. 

- És Nadal en les mans del famolenc que rep un bocí del teu pa. 

- És Nadal per als homes de totes les races que viuen la fraternitat. 

Cada dia podria ser Nadal a la terra 

                             perquè Nadal, germans, és l’AMOR. 



RECORDEU QUE ESTEM FENT LA RECOLLIDA D'ALIMENTS DE CÀRITES!!!


imatge

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada