Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

3/12/23

Dimarts, 5 de desembre: Tinc cura de mi mateix.


 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fil i de l’ Esperit Sant. Amén. 

 

Tenim quatre setmanes per estar amb els ulls ben oberts, estar atents i deixar un lloc a Jesús al nostre cor. (https://pregaria.cat)  

Bon dia! 

 

CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR 

 

Autoconcepte és l’opinió que un té de la seva persona i es veurà reflectit en la manera com es tracta a si mateixa. 

 Quina visió tinc de mi mateix?  

¿em culpo de tot lo dolent que em succeeix i no valoro res de bo del que tinc? 

 

CICLE INICIAL 

 

Directament visualitzen la Nadala. 

Si ens veiessis, nadala de Joan Dausà 




 

 

 

Tinc cura de mi mateix: Busco un temps de reflexió i pregària per donar gràcies per tot el que rebo cada dia.  

 

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada