Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

29/10/18

Dimarts 30

DIMARTS 30

TOTS SANTS
La meva gent qui és?
Quines persones són els nostres models?
Si t'agrada ser com una persona, això diu molt com vols ser. 
És aquesta la reflexió que trobem al text que podrem llegir:




Un amic em comentava que algun dia d’estiu no va tenir més remei que veure un programa de televisió, d’aquells que no mira mai, perquè no li agraden de cap de les maneres. Estava en una casa on no tenia massa confiança, l’àvia de la casa estava veient el programa, i ell –per discreció- no volia fer cap comentari en contra.
El programa era un d’aquells on surten famosos i famoses explicant les seves alegries i desgràcies, els seus amors i desamors, les seves festes, o ensenyant els seus vestits, les seves cases, els seus animals de companyia... com si en el món només estiguessin ells. ¿I per què no li agradava, al meu amic? Ell m’ho va dir ben clar: “Per molt que el programa es digui Gent, ho sento, però  aquesta no és la meva gent!” El meu amic, persona més aviat senzilla, no s’identificava amb els personatges que hi sortien, i fins i tot el posaven nerviós les seves històries.
El dia 1 de novembre és el dia de "Tots Sants". Un bon dia per pensar en tantes i tantes persones bones que hi ha hagut i que hi ha per tot el món. Milions de persones que en diem "santes", i que no han estat conegudes, que han passat desapercebudes, que no han sortit ni sortiran en els mitjans de comunicació ni en els llibres d'història. De la història de la humanitat i de la seva situació actual coneixem sobretot els aspectes més negatius, que són els que més destaquen les cròniques informatives. Però al llarg de la història, i també en l'actualitat, hi ha hagut i hi haurà moltes persones que, amb un treball senzill i constant, han contribuït i contribueixen a millorar el món i les relacions entre les persones.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada