Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

20/10/21

DIJOUS, 21 D’OCTUBRE: PREGÀRIA DEL PATI


Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fil i de l’Esperit Sant. Amén. 

 

 Hola, nens i nens: 

Soc el pobre pati del col·legi 

Estic content perquè cada dia els nens i les nenes veniu a jugar amb mi. 

Quan marxeu a les classes em sento molt trist. 

Però de vegades també em quedo brut i quan venen els altres nens em diuen:  

Ecs! Quin pati tan brut! Però jo no sóc brut!  

El que passa és que alguns nens no recorden on han de llençar els papers i es pensen que a mi m'agrada estar brut 

Us demano que m'ajudeu i que em deixeu net cada dia. Amic, Jesús, ajuda'ns a tenir neta la nostra escola.  





REFLEXIÓ: 

Com manteniu el vostre pati net? 

Després de parlar-ho amb la classe, explica breument com penseu mantenir el pati net. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada