Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

21/10/21

DIVENDRES, 22 D’OCTUBRE: GRÀCIES PELS LLAPIS

 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fil i de l’ Esperit Sant. Amén. 

 

Soc un pobre llapis mossegat i petit.  

Quan vaig sortir de la botiga era ben llarg i nou.  

Jo tenia moltes ganes d'aprendred'escriure, de dibuixar... 

Però el nen que em va comprar em va començar a mossegar, em deixava pels racons i no em recollia... 

Quan estava a la classe em feia servir per guixar la taula, fer mala lletra, escriure paraulotes...  

Jo vull ser un llapis feliç i que el meu amo em respecti  

i que em deixi fer la meva feina. 




REFLEXIÓ:  

No hem d’oblidar que milions de persones estan patint la pobresa, la injustícia i la ignorància. No hem d’oblidar que milions de nens estan fora de les escoles. No hem d’oblidar que les nostres germanes i germans estan esperant un futur brillant i pacífic. 
 
Agafem els nostres llibres i llapis, són les nostres armes més poderoses. Un nen, un mestre, un llibre i un llapis poden canviar el món. L’educació és l’única solució. L’educació és el primer. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada