Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

17/10/21

DILLUNS, 18 D’OCTUBRE: ESTIMAR

 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fil i de l’ Esperit Sant. Amén. 


Les indicacions en negre són la guia pel mestre i en lila el que han de dir els alumnes. 

Atenció: Cicle Inicial no fa la part de la reflexió, però a partir de 3r es pot fer.  

 
IniciEn el nom del Pare, del Fill i de l’Esperit. 

  

(Demanem als nens que tanquin els ulls i fem un petit exercici de respiracióagafem  

l’aire pel nasl’aguantem una mica, 1, 2, 3 i el deixem anar per la boca). 


Imaginem a Jesús en un lloc que ens agradi estar tranquils: en un racó de la teva habitació 

en un parc, a la platjaEstà al nostre costat. El saludem i ens vol dir una coseta. 

 
 

Llegim : Lectura de l’Evangeli de San Joan: 

Aquest és el meu manament: que us estimeu els uns als altres tal com jo us he estimat 

Ningú no té amor més gran que el qui dóna la vida pels seus amics 

Vosaltres sou els meus amics si feu el que jo us mano.” 

 

Video: pulpos  

CORTOMETRAJE NOMINADO AL OSCAR DE PULPOS 






REFLEXIÓ: 

Reflexió: Tornem a tancar els ulls i parlem amb Jesús.  

Us aniré fent algunes preguntes perquè les parleu amb Jesús: 

 

Jo estimo tant a les persones que tinc a prop, com aquest pop  

que va arriscar la vida pel seu amic? 

 

M’adono que Jesús va fer una cosa semblant per mi? 

 

Em sento estimat per Jesús i les persones que m’envolten? 

 

Penso aquesta frase: Allò que tu vols que facin per tu, fes-ho tu pels altres. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada