Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

19/11/23

Dilluns, 20 de novembre: Dia dels drets dels infants


 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’ Esperit Sant. Amén. 

 

INTRODUCCIÓ PER A L'EDUCADOR 

 

Visualitzem a través dels vídeo els rostres de molts nens i nenes que demanen que se'ls escolti i que se'ls acompanyi. 

Videoclip dels Drets dels Infants, gravat amb els nens i les nenes de diferents Centres Oberts. La cançó també està composada pels mateixos infants amb Xiula (grup de música). 

Els Drets fets cançó, entenedors, didàctics i amb la força de fer-los realitat! 

Sí, clar tenim drets. Aixequem les mans i cridem ben fort: els drets dels infants. 

 



Xiula - Els Drets dels Infants 

ELS DRETS DELS INFANTS 

 
Aixeca les mans, mou el cos mitja volta i diga-ho fort      
Els drets dels infants (x2)                                                                   

Vull un món on hi càpiga tothom, vull un món que sigui just i bo      
On els infants puguem créixer forts i els grans ens estimin tal com som 

Vull escoles que pensin en mi, que m’eduquin a créixer amb sentit 
Vull sentir-me segur i estimat i tinc dret a una família, una llar 

Aixeca les mans, mou el cos mitja volta i diga-ho fort      
Els drets dels infants! 

Vull espais on poder participar, vull espais per riure i jugar       
I si algun dia em poso malalt, tinc dret a que em cuidin com cal 

Vull sentir-me protegit i valorat i que no em falti mai de menjar 
Tot el món, sigueu petits o grans, escolteu això que estem cantant! 

Aixeca les mans, mou el cos mitja volta i diga-ho fort       
Els drets dels infants! 

clar, tenim drets, sí clar, tenim drets, sí clar, tenim drets, sí clar!      

Aixeca les mans, mou el cos mitja volta i diga-ho fort       
Els drets dels infants! 

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada