Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

7/11/21

DILLUNS, 8 DE NOVEMBRE: PARE NOSTRE DE DÉU


Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’Esperit Sant. Amén. 

 

PARENOSTRE DE DÉU 

 

Fill meu que estàs en la terra, 

que el teu mirar sigui reflex de la meva mirada, 

vers aquest món teu que tant té a veure amb el Cel. 

No perdis res del que té donat, 

El meu AMOR, és aliment, llum i vida pel teu camí. 

Perdona les ofenses, els mancaments, les faltes d’amor, 

com et perdono a tu. 

No temis res ni ningú, JO CAMINO AMB TU....., 

Els teus passos són els meus passos.... 

Les teves paraules són les meves paraules.. 

El teu estimar és el meu estimar...! 

Ets el meu fill..., soc el teu PARE.     

  AMÉN 

CançoPadre Nuestro gallego 

Padre Nuestro gallego 




PREGÀRIA 

 

“Pare nostre que sou present en tot l’univers i en la més petita de les vostres criatures, vós que envolteu amb la vostra tendresa tot el que existeix, vesseu en nosaltres la força del vostre amor perquè tinguem cura de la vida i de la bellesa. Inundeu-nos de pau, perquè visquem com a germans i germanes sense fer mal a ningú. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada