Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

29/11/21

DIMARTS, 30 DE NOVEMBRE: Personatges de la història i les seves actituds.

 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’ Esperit Sant. Amén. 

 

Molts són els que han esperat la vinguda de Jesús al llarg de la historia. Pensem que nosaltres podem tenir les mateixes actituds que ells van tenir. Escoltem cada dia una història i pensem quina actitud va tenir aquell personatge. Podem tenir nosaltres la mateixa actitud? 

Abraham: va confiar en Déu 

"Un dia, Déu va dir a Abraham: "Jo t'ajudaré sempre"  Abraham  va respondre: "Senyor, Déu, com em donaràs el que em vas prometre si jo sóc tan vell i no tinc encara cap fill?  Déu li contestà: " Mira el cel i compta les estrelles  si pots ... 
 

Tantes estrelles com hi ha al cel, així serà la teva família"  Abraham va creure aquestes paraules de Déu sense dubtar gens. Encara que no sabia com podria ser, se'n va fiar del tot." (Gn, 15,5-8) 

Igual que Abraham, nosaltres podem confiar amb Déu, que Ell sigui el nostre amic al qual expliquem les nostres coses. Les pregàries d'aquest Advent ens poden apropar molt més a Déu Pare. 

 

Dàmaris Gelabert - M'AGRADA EL NADAL (Videoclip Oficial) 





VINE SENYOR JESÚS ALS NOSTRES CORS! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada