Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

26/1/22

DIJOUS, 27 de DE GENER: EL NÀUFRAG

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’ Esperit Sant. Amén 


cortometrajes animados / EL NÁUFRAGO 


https://www.youtube.com/watch?v=GQRw4sSnwr0&t=32s
 





REFLEXIÓ PERSONAL 



PREGÀRIA


Jesús, ajuda'm a viure en pau 

amb els qui m'envolten. 

Que busqui la pau en la meva família, 

posant bon humor, ganes d'ajudar, 

comprensió per als meus pares, 

i afecte per als meus germans. 

Que busqui la pau 

en el meu grup d'amics, 

evitant les baralles i discussions, 

renunciant a tot tipus d'agressió, 

ajudant a millorar les relacions, 

aprenent o perdonar 

i a acceptar el perdó d'altres, 

contagiant alegria 

i ganes de fer coses bones. 

Que busqui la pau 

en tots els llocs on em trobi, 

per a ser com deia Sant Francesc d’Assís, 

un vertader instrument de pou. 

Que així sigui, Senyor! 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada