Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

16/1/22

DILLUNS, 17 : Tots som diferents i a la vegada iguals


 

 Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’Esperit Sant. Amén.  





REFLEXIÓ PERSONAL 

 

 

  1. Quins sentiments et desperta aquest vídeo? 

  1. Quin títol li posaries? 

  1. Com podem ajudar als altres en el dia d’avui? 

 

 

 PREGÀRIA 

 

 

Gràcies per aquells que en trobar-me em somriuen i em regalen un minut del seu temps. 

Gràcies a aquells que m'han fet reviure coses bones i que m'han fet sentir-me feliç. 

Gràcies per tots aquells que m'escolten sense molèsties i encara que només siguem companys, em recolzen i m'accepten, 

Gràcies per fer-me veure les coses en positiu. 

I sobre tot, gràcies per aquells que em diuen: 

 

Mai abandonis, segueix endavant! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada