Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

18/1/22

DIMECRES,19 : EL SILENCI


 Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’ Esperit Sant. Amén. 

 

 

Hola, soc el silenci! Et sembla estrany que, sent el silenci, sigui capaç de parlar? Però, he demanat la veu a la meva germana la paraula. Si fos jo el qui parlés hauríem de deixar el full en blanc, però és que haig de dir-te una cosa. Per exemple: t’imagines una classe on tothom parlés alhora? Seria un problema, perquè ¿qui seria capaç d’escoltar el que diu el professor o la professora? I encara que hi tingués interès ¿com ens entendríem? (CI llegir fins aquí)
 
El món és ple de sorolls. Pel carrer tot són estridències, botzines de cotxe i motos i gent que va i ve enraonant. A mi, el silenci, em fan poc cas, quasi ningú no em vol. Però soc molt important. T’imagines dormir al costat d’una màquina que fa fressa? Jo formo part de la música suau, i de l’aire i del paisatge. I soc en el cor. Només et demano que et recordis una mica de mi i que em parlis. Saps com es pot parlar amb mi? Callant. 
 
Perquè ho sàpigues, Déu és silenci com jo i quan vas a la capella, si vols parlar amb Déu, has d’estar en silenci. Recorda-ho : per parlar amb les persones et calen les paraules, per parlar amb Déu, et cal el silenci. A més, qui parla pot equivocar-se, però qui fa silenci no erra mai. 

 

Fem uns minuts de silenci, regalem-nos aquest temps en el dia d’avui. 

 

(Escoltar 2 ó 3 minuts) 

 

Música de Reiki para armonizar, relajante para dormir, limpiar los chakras y sanar 

 

 

PREGÀRIA 

 

Et demanem, Senyor, 

que ens ensenyis a estar en SILENCI, 

perquè quan estem callats 

podem sentir els sorolls del carrer, 

el cant dels ocells, 

les fulles mogudes pel vent 

i també podem escoltar el que diuen els altres. 

Jesús també sabia estar en silenci per pregar, 

com ho fem nosaltres cada matí. 

Gràcies, Senyor, 

per aquest moment del dia 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada