Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

17/3/24

Dilluns, 18 de març: 5a. Setmana de Quaresma.


 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’Esperit Sant. Amén.   

 

 

Sant Joan ens diu: 

 

“Us ho ben asseguro: si el gra de blat, quan cau a la terra, no mor, queda ell tot sol, però si mor, dona molt de fruit. Els qui estimen la pròpia vida, la perden, i els qui no l'estimen en aquest món, la guarden per a la vida eterna. Si algú es vol fer servidor meu, que em segueixi, i s'estarà on jo m'estic. El Pare honorarà els qui es fan servidors meus.” 

 

 

Comentari: 

 

Les paraules de Jesús recorden als seus deixebles que han de seguir les seves passes, inclús fins a la mort. El gra, per suposat, realment no mor sinó que es transforma en quelcom completament nou: arrels, fulles i fruits (la Pasqua). De manera similar, l’eruga deixa de ser eruga per a transformar-se en quelcom diferent —i  

alhora— freqüentment molt més bonic. (una papallona) 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada