Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

12/3/24

Dimecres,13 de març: First Love Pregària cantada


Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fil i de l’Esperit Sant. Amén.  




 

 

Primer amor - Worship.cat 

 

Aquest cant ens porta a recordar el primer moment de descoberta i enamorament de Jesús. Tota història d'amor té un començament. Entrega-li el cor de nou avui a Jesús. Que encara sigui el teu primer amor. 

 

PRIMER AMOR 

 

Encara t’estimo 

Tot el que soc és teu 

Encara ets la meva ancora 

Amb tu mai no tinc por 

 

Encara t’estimo. 

Ets la meva llum 

ets amb mi a la tempesta 

em guies en la foscor 

 

Tens el meu cor 

te l’entrego tot 

 

Oh Jesús! T’estimo! 

Amb joia et duc al cor 

Oh Jesús! T’adoro! 

Canto el teu amor 

 

Encara t’estimo. 

M’abrusa el teu foc, 

la meva fortalesa, 

refugi i escalfor 

 

Tens el meu cor 

te l’entrego tot 

 

Oh Jesús! T’estimo! 

Amb joia et duc al cor 

Oh Jesús! T’adoro! 

Canto el teu amor (x2) 

Canto el teu amor 

 

 

Cal ser amable. Fes una bona acció en el dia d’avui. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada