Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

3/3/24

Dilluns, 4 de març: L’ovella perduda

 


 

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fil i de l’Esperit Sant. Amén. 

 

Jesús ens diu:  

Jo soc el bon pastor: conec les meves ovelles, i elles em coneixen a mi,  tal com el Pare em coneix, i jo conec el Pare. A més, jo dono la vida per les ovelles. Encara tinc altres ovelles que no són d'aquest ramat, i també les he de guiar. Elles escoltaran la meva veu, i hi haurà un sol ramat i un sol pastor. El Pare m'estima, perquè dono la vida i després la recobro. 


 


 

 

PREGÀRIA 

 

Amic Jesús, 

 

hem de tenir cura de nosaltres mateixos, 

 

però volem confiar en Tu, que ens protegeixes com el Bon Pastor, 

 

i vols que siguem feliços. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada