Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

18/3/24

Dimarts, 19 de març: La vida de Sant Josep Festivitat de Sant Josep

Comencem el dia: En el nom del Pare, del Fill i de l’Esperit Sant. Amén.   

 

San Josep va ser el pare de Jesús, el va estimar, el va educar i cuida, li va ensenyar tantes coses de la vida! Per això el 19 de març a moltes parts del món, se celebra el dia del pare. 

 

Al meu pare, a qui em fa de pare, a qui jo considero el meu pare, als meus pares, als que em cuiden com si fossin el meu pare... a tots ells, gràcies per estimar-me amb tot el cor i ajudar-me a créixer. 

 

Qui mira amb amor, troba totes les qualitats, fa brillar. 

Gràcies per fer-me-les veure, per dir-me “t’estimo”.  






 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada