Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

26/5/19

Dilluns 27

5ª SETMANA. (Del 27 al 31 de maig).
5. Paciència.
Maria va afrontar el patiment amb paciència. La paciència ens fa suportar les injuries, les malalties, les provocacions, la pèrdua dels bens... fins i tot la mort.
Maria va patir molt i ho va afrontar amb paciència: el dolor de veure néixer el seu fill en un estable, el dolor de veure la sang del seu fill bessada en la creu, el cansament de fugir a Egipte, el dolor de veure la crueltat d'Herodes, les preocupacions quan el seu fill predicava i era blasfemat, el dolor de veure al seu fill lligat, colpejat...    Potser nosaltres ens queixem per patiments molt més petits, de vegades sense massa motiu.
Maria és exemple de paciència i serenitat, amb fortalesa afronta les dificultats.

Els pares de Jesús anaven cada any a Jerusalem amb motiu de la festa de Pasqua.  Quan ell tenia dotze anys, hi van pujar a celebrar la festa, tal com era costum. Acabats els dies de la celebració, quan se'n tornaven, el noi es quedà a Jerusalem sense que els seus pares se n'adonessin.  Pensant que era a la caravana, van fer una jornada de camí abans de començar a buscar-lo entre els parents i coneguts; com que no el trobaven, van tornar a Jerusalem a buscar-lo. Al cap de tres dies el van trobar al temple, assegut entre els mestres de la Llei, escoltant-los i fent-los preguntes. Tots els qui el sentien es meravellaven de la seva intel·ligència i de les seves respostes.En veure'l allà, els seus pares van quedar sorpresos, i la seva mare li digué:
--Fill meu, per què t'has portat així amb nosaltres? El teu pare i jo et buscàvem amb ànsia.
 Ell els respongué:
--Per què em buscàveu? No sabíeu que jo havia d'estar a casa del meu Pare?
 Però ells no comprengueren aquesta resposta.
 Després baixà amb ells a Natzaret i els era obedient. La seva mare conservava tot això en el seu cor. Jesús es feia gran, avançava en enteniment i tenia el favor de Déu i dels homes.

Pregària: Maria voldríem ser pacient com tu, i no perdre els nervis i enfadar-me quan algu m'ofen, em molesta, em pren les coses, em fa enfadar... Ajuda'ns a ser més pacients amb els altres i amb aquelles situacions difícils.
Déu vos Salve Maria...


María: Gabriel el ángel me saludó.
Gabriel: ¡Hola María! ¿qué tal estás?
María: Yo aquí jugando, ¿Y tú?
Gabriel: Yo aquí volando.
Traigo un mensaje del Padre Dios serás la madre del Salvador, ¿Cómo lo ves?
María: ¡Cosas de Dios!
Y dije ¡Hágase!, dije ¡Hágase! de Dios me fío, me cae muy bien.
Y dije ¡Hágase!, dije ¡Hágase! en Dios confío todo irá muy bien.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada