Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

14/5/19

Dimecres 15

DIMECRES 15

LA BICICLETA

M’han regalat una bicicleta. Les seves rodes avancen mentre pedalejo. M’ho passo d’allò millor en el temps de lleure. Puc anar pels carrers, vigilant que ningú no em faci mal o mirant de no fer-ne jo. Avanço i avanço. Aquí hi ha un fanal, allà una vorera. Giro, freno... estic suat. M’assec i miro la bicicleta com si fos un tresor. En miro bé les rodes: tenen radis, uns filferros que uneixen l’eix amb la llanta.
Us n’heu adonat, dels radis? Tots diferents, però tots junts mouen la roda. T’imagines que cada radi anés a la seva? Seria impossible avançar i correríem el risc de fer-nos mal.
Amb la meva classe passa el mateix. De vegades hi ha alumnes que fan el que volen, sense fer cas de les normes. No s’adonen que posen en perill tot el grup i al final de curs podríem tenir una ensopegada. No s’adonen que, per fer rutllar una classe, cal anar tots JUNTS.




Amb les mans unides, formem un grup.
Unim els nostres cors com la llanta uneix els radis de la bicicleta.
Senyor, fes que ens entenguem per tal que puguem avançar en l’estudi i en la vida i no deixem mai de pedalar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada