Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

6/5/19

Dimarts 7

DIMARTS 7

VULL ESTIMAR

De l'Evangeli de Joan

"Tal com el Pare m'estima, també jo us estimo a vosaltres. Manteniu-vos en el meu amor. Si guardeu els meus manaments, us mantindreu en el meu amor, tal com jo guardo els manaments del meu Pare i em mantinc en el seu amor.
Us he dit tot això perquè la meva joia sigui també la vostra, i la vostra joia sigui completa. 

Aquest és el meu manament: que us estimeu els uns als altres tal com jo us he estimat. 

Ningú no té un amor més gran que el qui dóna la vida pels seus amics."






PREGUNTES PER AL DIÀLEG
Jesús només ens fa un comandament: "estimeu-vos"

1.- Creus que estimes suficient als que t'envolten?
2.- Quina nota li posaries al teu amor?
2.- Com ho demostrem?

Recordem allò que diu la lletra d'una vella cançó:
“estima , estima que això mai no fa mal, mai no fa mal”.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada