Bon dia!

Comencem en el nom del pare, del fill, i de l'Esperit Sant.

Amén.

7/5/19

Dimecres 8

DIMECRES 8

AQUEST ÀNGEL

Un nen, a punt de néixer, va dir a Déu:
-Sé que m'enviareu a la Terra, però com viure allà si sóc tan petit i tan dèbil?
-D'entre molts àngels n'he triat un que t'espera -li va dir Déu.
-Però aquí al cel sempre estic content i somric i amb això ja en tinc prou per ser feliç. Podré fer-ho allà?
-Aquest àngel et cantarà i et somriurà tots els dies i et sentiràs molt feliç amb els seus cants i els seus somriures.
-I com ho entendré quan em parlin, si no conec l'idioma dels humans?
-Aquest àngel et parlarà i t'ensenyarà les paraules més dolces i més tendres que puguin sentir els humans.
-Què faré quan vulgui parlar amb tu?
-Aquest àngel ajuntarà les teves manetes i t'ensenyarà a pregar.
-He sentit que a la terra hi ha persones dolentes. Qui em defensarà?
-Aquest àngel et defensarà, encara que li costi la vida.
-Però estaré sempre trist perquè no et veuré més, Senyor. Sense veure't em trobaré molt sol.
-Aquest àngel et parlarà de mi i t'ensenyarà el camí vers la meva presència -li va dir Déu.

En aquest moment, una gran pau regnava al cel. No se sentia cap veu. El nen va dir molt fluixet:
-Digues-me el seu nom, Senyor.
I Déu li va respondre:
-Aquest àngel es diu “MARE”.




Preguem un moment al Senyor per les nostres mares, i per tots els que ens cuiden amb l'amor com elles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada